Thursday, September 27, 2007

توهین به احمدی نژاد توهین به کیست؟

واکنشهای چند روز اخیر و سوزو گدازهای آنانی که فکر می کنند به نماینده محبوبشان توهین شده است رفته رفته تکلیف مردم را با بسیاری از چهره ها مشخص می سازد. چهره هایی که در این شرایط بحرانی و خطرناک و با اینهمه بی قانونی و جنایت تا دیروز افکار عمومی را به سکوت فرا می خواندند امروز با دم زدن از راه و روش آکادمیک(!)؛روشنفکری(!) رییس دانشگاه کلمبیا را به باد انتقاد می گیرند و در مواردی خبر از انفصال او می دهند! شگفتا گویی "کلمبیای نیویورک " ، "پلی تکنیک تهران " است که هر چه خواستند بکنند و هیچکس لام از کام نگوید.چه جنایات هولناکی در زندانهای رژیم به جان جوانان برومند این مرز و بوم می رود و اینان چون دریوزگان قدرت، لب فرو بسته اند تا نکند از پر قبای ولایت فقیه چیزی به عاریه نصیب نبرند. اینان رنجنامه دانشجو و استاد ایرانی را نخوانده اند؟؟آیا نمی دانند بر زن ایرانی چه می رود ؟کارگر ایرانی چه می کشد ؟ دانش آموز بهایی به خاطر عقایدش از تحصیل باز می ماند؟گزارش های نقض مستمر گسترده و برنامه ریزی شده حقوق بشر را کیست که نخوانده باشد؟
احمدی نژاد اصلا نماینده کیست؟؟؟ نماینده افرادی چون "رفسنجانی" ،"خاتمی"،"مهاجرانی"،"بهنود"،"ابطحی" و "زید آبادی"؟؟؟؟؟ که ادعای اصلاح طلبیشان آسمان را پاره می کرد و حالا دست در دست هم به حمایت از سرکرده ارتجاعی ولایت فقیه می پردازند .آری توهین به احمدی نژاد توهین به اینان است که همه سر در آخور "نظام ولایت مطلقه فقیه" داشته و دارند.
اما احمدی نژاد نمی تواند نماینده آنهایی باشد که در سحرگاهان بی محاکمه و دادگاه اعدام شدند !دانشجویان و جوانان برومندی که پست ترین شکنجه های جهان را به جان خریدند و به دروغ دامن نیالودند! زنانی که به جرم جمع آوری امضا و یا سلیقه شخصیشان در انتخاب لباس بازداشت و شکنجه شدند! معلمانی که برای داشتن منزلت انسانی چه رنجها که نکشیدند !
او نماینده من نیست ! نماینده همشهریان و همدردان و همفکران من هم نیست! حال که او به انسانیت من و امثال من در ایران تاخته است ،حال که برایش دروغ پردازی از نان شب هم واجب تر است ؛حال که به جای من از فلسطینینان حمایت می کند،حال که چون دلقکان در بازارهای مکاره حاضر است برای کسب آبرو، حیثیت "ایران و ایرانی" را به حراج بگذارد بگذار براو بتازند! بگذار سرود دردهای همدردان مرا حتی برای مدتی کوتاه غریبگان در آن سر دنیا بخوانند.
پریش پاهکین
5 مهر 86

No comments: