Monday, March 30, 2009

پیروزی های پی در پی جنبش ملی ما هستیم در نفوذ به بطن توده های اجتماعی امید سال پیروزی مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران را در خود دارد.
پنج عملیات پیروزمندانه در برافراشتن پرچم سرافراز شیر و خورشید رویاهای دوردست رسیدن به آزادی را بسیار نزدیک ساخته است .درود فراوان به دلاوران ایران زمین و فرزندان برومند مام میهن

5 comments:

بي نام said...

همه را گفتي ولي نگفتي چگونه آي پي را مي‌توان مخفي كرد! يا ردي از آن در شبكه‌هاي داخلي نگذاشت!
ما هستيم!

تورج said...

جناب پاهکین (ببخشید اسمتون سخته و من معنیش رو نمیدونم. امیدوارم که درست نوشته باشم) من به جنبش شما انتقاد جدی دارم. همینطور سوالات زیادی دارم. مطلبی نوشتم درباره "ما هستیم" خواهش میکنم بخونید و جواب بدید. بدون اینکه من رو به حمایت از جمهوری اسلامی متهم کنید یا انگ جهان وطنی به من بزنید. قیام امام حسین هم در حال حاضر ربطی به این موضوع نداره. خواهش میکنم واضح، شفاف، روشن و بدون شعار جواب بدید.
http://www.sabkeirani.com/?p=120

Dokhtekourosh said...

با درود به شما دوست عزیز. معذرت می‌خواهم که در این مدت به وبلاگ شما و سایر دوستان نیامده‌ام. بعد از هک وبلاگم وبلاگی در وردپرس ساختم که به‌خاطرفضای بسیار بد وردپرس وبلاگ دوم را پاک کردم. اما الان فرصتی پیش آمده تا آدرس وبلاگ‌ام را به شما بدهم... همان وبلاگ ماه‌بانو 2 بخش شد که بخش دوم مربوط به جنبش هست و من فعالیت خود را آنجا ادامه‌می دهم. خوش‌حال می‌شوم آدرس ماه‌بانو را در وبلاگ خودتان لینک کنید.

ماهستیم

www.mah-banoo.blogspot.com

Dokhtekourosh said...

با درود

تحریم انتخابات وظیفه‌ی ملی
ماه‌بانو آپدیت شد

منتظر حضورتان هستم

مــاهستیم

Dokhtekourosh said...

با درود به همرزمانم.
متاسفانه به علت فیلتر شدن وبلاگ ماه بانو مجبور به ساختن وبلاگ جدید شدم. از همه‌ی شما عزیزان خواهشمندم آدرس جدید را در وبلاگ‌هایتان لینک کنید.

از جمهوری اسلامی بیش از این نباید انتظار داشت. وبلاگ اول‌ام را هک کردند و امروز هم وبلاگ ماه‌بانو را فیلتر کردند
از این بابت خوشحال هستم که جمهوری اسلامی در ترس و وحشت قرار گرفته.

با تشکر فراوان از همه‌ی شما همرزمانم که در راه آزادی قدم گذاشته اید

مرضیه(دخت‌کوروش)

آدرس جدید وبلاگ:

www.azadi-iran-dokhtekourosh.blogspot.com